Wie is verantwoordelijk voor het terugsturen?

Je bent zelf verantwoordelijk voor het terugsturen van het pakket en betaalt zelf de kosten voor het retour zenden. 
Wanneer GYZS een verkeerd of defect product heeft gestuurd dan zijn de kosten voor het retourneren voor GYZS.

Klik hier om zelf een retourlabel aan te maken. 

Bewaar het verzendbewijs die wordt afgegeven bij het servicepunt. 

Vor zakelijke aankopen geldt geen herroepingsrecht of wettelijke bedenktijd. Als zakelijke klant kun je je bestelling dus niet binnen 14 dagen zonder reden retourneren voor terugbetaling van het volledige aankoopbedrag (incl. bezorgkosten).

Annuleren, ruilen & retourneren (uitzonderingen)
Annuleren, ruilen of retourneren kan alleen in uitzonderlijke gevallen. Dien hiervoor een retouraanvraag in via onze retourpagina.

Kosten
Per retouraanvraag beoordelen we of we je verzoek in behandeling kunnen nemen. Gaat de retour door, dan brengen we minimaal € 20 (excl. btw) in rekening per retour.