Hoe retourneer ik mijn pakket?

Op onze retourpagina kun je een retourzending aanmelden. Zorg ervoor dat je je bestelnummer en e-mailadres bij de hand hebt.

Voor onze zakelijke klanten geldt dat we niet alle artikelen standaard retour kunnen nemen. Voor die gevallen zullen wij eerst beoordelen of de artikelen retour kunnen naar onze leveranciers.

Voor een zakelijke retourverwerking wordt (minimaal) € 10 in rekening gebracht. 

  1. Goederen die retour worden gestuurd dienen onbeschadigd en compleet te worden aangeleverd.

  2. Je dient de artikelen in een geschikte omverpakking terug te sturen en geen stickers en/of tape te plakken op de originele verpakking. Het schrijven op de originele verpakking is niet toegestaan.

  3. Indien je gebruik wilt maken van de volledige restitutie, dien je de artikelen in de originele verpakking te retourneren. De volgende punten leiden tot waardevermindering: 
     - beschadigde originele doos
     - tape en/of stickers op de originele verpakking
     - het schrijven op de originele verpakking
     - verscheurde en/of ontbrekende folie
     - viezigheid, krassen of gebruikssporen op het artikel
     - ontbrekende verpakkingselementen zoals piepschuim

  4. Uitzonderingen van artikelen die je niet kunt ruilen en/of retourneren: 
     - artikelen die overeenkomstig jouw wensen en/of specificaties zijn aangepast of verzaagd
     - artikelen die duidelijk van persoonlijke aard zijn of door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
     - geopende verbruiksartikelen
     - artikelen die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden
     - artikelen waarbij het op de webshop duidelijk  aangegeven is dat het product niet geretourneerd kan  worden