Wat is de levertijd?

Heb je wel eens op GYZS.nl gekeken, dan is het je vast opgevallen dat niet al onze producten dezelfde levertijd hebben. Dit komt doordat onze producten in verschillende magazijnen opgeslagen liggen. Ons assortiment bestaat uit drie groepen producten. 

Assortiment uit ons hoofdmagazijn

Onze populairste producten zijn in ons hoofdmagazijn op voorraad, hierbij geldt:
Op werkdagen (maandag t/m vrijdag) vóór 16:30u bestelt, dezelfde dag de deur uit. De bezorgdienst zorgt er normaal gesproken dan voor dat jouw bestelling de volgende dag bij jou op locatie is.

Assortiment uit andere magazijnen

Een ander deel van onze producten heeft een langere levertijd van 1 tot 2 of 2 tot 3 werkdagen. Deze producten komen uit een ander magazijn. Vandaar het verschil in levertijd. Bij deze producten zie je het volgende staan:

Speciale bestellingen

Het laatste deel van ons assortiment hebben wij niet zelf op voorraad liggen, maar kunnen we wel voor je inkopen. Bij deze artikelen vind je de tekst "Direct te bestellen" op de product pagina. Op het moment dat je dit artikelen bij ons besteld zorgen wij dat er een bestelling word geplaatst bij de leverancier. Zodra het artikel bij ons in het magazijn gearriveerd is zullen we het naar je versturen. De exacte levertijd is afhankelijk van de leverancier en kan daardoor niet altijd van tevoren gecommuniceerd worden, maar om je een indicatie te geven vindt je bij deze artikelen een gemiddeld verzendingstermijn op de product pagina. 

Verwachtte verzenddatum

In de laatste stap voor het afrekenen zie je nog de verwachte verzenddatum van je complete bestelling. Deze datum staat ook in de bevestigingsmail. Met de verzenddatum bedoelen wij de datum waarop het pakket bij ons word opgehaald door de bezorgdienst. Hierna word het pakket zo snel mogelijk uitgeleverd.

Wanneer krijg ik mijn Track & Trace code?

Zodra wij je bestelling hebben ingepakt en aangeboden meegegeven aan de bezorgdienst, ontvang je van ons verzendbevestiging met de Track & Trace. Deze Track & Trace vind je terug in je mail.  

Welke bezorgdienst gebruikt GYZS?

Standaardpakketten versturen we via DHL (Nederland) en PostNL (België). Deze pakketten bezorgen wij op zaterdag ook naar huisadressen in Nederland.  


Uitzonderingen op de regels

Onderstaand geven we toelichting over de uitzonderingen m.b.t. bezorgingen. 

Wat als ik meerdere producten heb besteld?

Heb je meerdere artikelen besteld en hebben deze artikelen verschillende levertijden? Dan wachten wij tot alles bij ons in het hoofdmagazijn is verzameld, zodat we de bestelling in één keer kunnen bezorgen. Dat scheelt jou kansen om de bezorger te missen, en scheelt ook weer uitstoot voor moeder natuur. Mocht je een artikel uit je bestelling onverwacht sneller nodig hebben? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan kunnen we kijken of we een deellevering kunnen maken.

Afwijkende pakketten (Europlus/zakelijk pakket)

De grotere pakketten met onderstaande afmetingen worden niet op zaterdag bezorgd.
Op adressen die zich bevinden op industrieterreinen en bedrijventerreinen zal niet op zaterdag geleverd worden.

Transmission 

Pakketten zwaarder dan 30 kg of langer dan 1.70 m worden niet op zaterdag bezorgd. Deze pakketten worden, indien op voorraad, op de eerstvolgende werkdag door Transmission bezorgd.

In het weekend of (inter)nationale feestdagen

Wij begrijpen dat je de producten zo snel mogelijk wilt ontvangen. Als je in het weekend een bestelling plaatst, ontvang je jouw bestelling op dinsdag. Mits de producten op voorraad zijn.
Ook als je op (inter)nationale feestdagen een bestelling plaatst kan het zijn dat de bestelling er iets langer over doet.  


Klik hier voor meer informatie over de voorraad van artikelen.